Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا همدان رنگارنگ می شود

همدان رنگارنگ می شود

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: در راستای فعالیت های استقبال از بهار ۹۹ بیش از ۱ میلیون بوته گل فصلی بهاره شامل بنفشه، همیشه بهار، آنمون، شب بو و لاله در سطح بوستان‌ها، میادین، بلوارهای اصلی شهر کاشته می‌شود که با توجه به ظرافت و وجود گل‌های رنگارنگ، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاون خدمان شهری شهرداری همدان وحید علی ضمیر با اشاره به شرایط کنونی به جهت نیاز به افزایش نشاط اجتماعی، بیان کرد: هیچ فعالیت مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضاسازی شهری و گلکاری‌ها تعطیل نخواهد شد.

وی درخصوص آماده سازی پارک ها و بوستان ها ادامه داد: فعالیت آب نماها، کاشت گونه‌های فصلی و دائمی، درخت و درختچه، بازپیرایی فضای سبز ، رسیدگی و رفع نواقص سیستم روشنایی پارک ها، تعمیرآبخوری ها و شیرآلات، رنگ آمیزی و شستشوی آبنماها و  مبلمان پارک ها، نصب و رفع نقص وسایل تفریحی و ست های ورزشی ، شستشوی جداول معابر پارکها و  بررسی وضعیت سطل ها و باکس های زباله داخل پارک ها و ... از جمله مواردی است که شهرداری همدان برای استقبال از نوروز در دست اقدام دارد.

علی ضمیر افزود: سرویس های بهداشتی که باز هستند (مجاور تالار فجر، نمازخانه امام حسن(ع)، پارک شهروند، پارک مردم و پارک فدک، میدان باباطاهر و خیابان باباطاهر) روزانه نیز در چندین نوبت ضدعفونی و گندزدایی می گردند.

وی با بیان اینکه نصب نمادهای نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت، اعلام کرد: بر این اساس بیش از ۳۰۰ قطعه نماد نوروزی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در نقاط مختلف شهر همدان جانمایی می‌شود که در همین راستا نمادهای نوری، نقاشی‌های دیواری و آماده‌سازی جداره شهری نیز انجام خواهد شد.

معاون خدمان شهری شهرداری همدان در پایان به کاشت ۸ هزاراصله نهال مثمر هم که به شهروندان تحویل و در جلوی درب منازل آنها کاشته شد، اشاره کرد و گفت: شهرداری همدان با برنامه ریزی ویژه جهت کاشت نهال گام موثری در توسعه فضای سبز شهری برمی دارد که این مهم قطعا با همراهی، همیاری و مشارکت تمام شهروندان کامل خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن