Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا نوروز۹۹؛ نوروز کتابخوانی در همدان

نوروز۹۹؛ نوروز کتابخوانی در همدان

پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتاب‌خوانی" امروز پنجشنبه در همدان رونمایی شد و شهردار این کلانشهر مردم و مسوولان را به کتاب‌خوانی و پیوستن به این پویش دعوت کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عباس صوفی در آیین راه اندازی این پویش با بیان اینکه در نوروز ۹۹ شهر همدان پذیرای مسافران نخواهد بود، از همشهریان همدانی دعوت کرد تا ضمن رعایت نکات بهداشتی و حذف ترددهای غیرضروری در شهر، به پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتاب‌خوانی" بپیوندند.

وی با بیان اینکه آگاهی عمومی مردم در گرو گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی است و با توجه به شرایط بیماری کرونا، شهروندان زمان بیشتری باید در خانه بمانند، عنوان کرد: شهرداری همدان تمهیداتی مناسب در زمینه ارائه تخفیف در زمان خرید کتاب و همچنین ارسال رایگان آن در نظر گرفته است که امیدواریم مردم شهر همدان با شرکت در این پویش بتوانند نوروز خود را با کتاب بگذرانند.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه هرچه دوستی با کتاب بیشتر باشد علم و آگاهی شهروندان نیز بیشتر می شود عنوان کرد: در نوروز ۹۹ با توجه به اینکه بیماری کرونا در کشور وجود دارد شهروندان همدانی می‌توانند با شرکت در این پویش به کتاب‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و از طرف دیگر نیز باعث به وجود آمدن سیر نزولی در بیماری کرونا شوند.
رضوان سلماسی اظهار داشت: این پویش می‌تواند زمینه تغییر نگاه مثبت شهروندان به کتاب خوانی باشد.
مدیر شهرداری منطقه یک همدان نیز گفت: این پویش برای گروه سنی خاصی در نظر گرفته نشده است و تمامی افراد و اقشار جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند و در انتها نیز به قید قرعه به آنها هدیه‌ای اهدا می‌شود.
مسعود دهبانی صابر گفت: شهروندان همدانی برای شرکت در این پویش باید با شماره تماس فروشگاه شهر کتاب همدان ۳۸۲۴۶۹۹۹ تماس گرفته و کتاب دلخواه خود را با ۲۰ درصد تخفیف سفارش دهند و کتاب آنها با پیک رایگان ارسال خواهد شد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شده و باعث کنترل شیوع کرونا شود./ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن