Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در همدان

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از 20 تا 25 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید گلی پور با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد 61 واحد از شهرها و استان های مختلف حضور دارند، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان از همدان،تهران، خراسان رضوی،آذربایجان شرقی، یزد،اصفهان،آذربایجان غربی ،نائین، فارس،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،گلستان،سنقر و مرکزی محصولات خود را در فضایی به مساحت 3000 متر مربع در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.
وی با اشاره به عرضه محصولات از استان های مختلف در این نمایشگاه، اظهار داشت: محصولات این شرکت کنندگان شامل انواع فرش دستباف اردکان،یزد و کاشمر ، انواع فرش و تابلو فرش ابریشم قم ،فرش های نفیس تبریز،فرش افشار و بیجار،فرش اصفهان و نائین،گزل بافت قشقایی،انواع فرشهای چله ابریشم و کرک و گل ابریشم،فرش های گیاهی سنندج،انواع گلیم و گبه ،انواع فرش های بختیاری و یلمه،اراک،ساروق و جیریا می شود که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره وسیعی را شامل می شود.
گلی پور همچنین تصریح کرد: مراسم افتتاح این نمایشگاه در روز چهارشنبه 20 آذر ماه، ساعت 16 و با حضور مسئولین مرتبط استانی برگزار خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه 15 تا 21 و در روز جمعه به صورت یکسره 10 تا 21 است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن