Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا نصب چراغ‌های راهنمایی صوتی در همدان

نصب چراغ‌های راهنمایی صوتی در همدان

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه طرح ساماندهی و مناسب‌سازی اماکن و فضاهای شهری حدود سه ماه پیش به تصویب شورای شهر همدان رسیده است، گفت: در این طرح، علاوه بر ارتقای کیفیت فضاهای شهری برای افراد کم‌توان، ماده‌ای برای نصب چراغ‌های راهنمایی صوتی برای روشندلان وجود دارد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید بادامی‌نجات توضیح داد: طبق ماده ۶ طرح سما ضروری است در برخی از چهارراه‌ها چراغ‌های راهنمایی صوتی تعبیه شود اگرچه در این مورد فعلا اقدامی انجام نگرفته اما شهرداری موظف است این طرح را عملی کرده و اعتبار مورد نیاز تحقق آن را در بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی کند.

وی درباره مناسب‌سازی معابر عمومی برای روشندلان، اظهار کرد: تمامی پیاده‌روهایی که در سال های ۹۷ و ۹۸ در سطح شهر همدان ایجاد شده‌اند، مجهز به مسیر ویژه نابینایان هستند.

بادامی‌نجات ادامه داد: در کنار مناسب‌سازی معابر عمومی، مسیر ویژه روشندلان در تمامی پیاده‌روها و پیاده‌راه‌های شهر همدان تعبیه شده است و به عنوان نمونه خیابان های بوعلی‌سینا و اکباتان و میدان امام(ره) دارای مسیرهای ویژه معلولان شده‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیاده‌رو بلوار بعثت، پیاده‌رو بلوار پاسداران، پیاده‌رو بلوار ولایت، پیاده‌رو خیابان فرهنگ و پیاده‌روهای مناطق خضر، اسلامشهر و گلزار از مسیر ویژه روشندلان برخوردار هستند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن