Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا نصب تمثال شهدا در معابر شهر همدان

نصب تمثال شهدا در معابر شهر همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: 20 تابلوی مزین به تمثال شهدای شهرستان همدان در خیابان‌ها و معابر شهر نصب می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان، وحید علی‌ضمیر اظهار کرد: مدیریت شهری با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا در سال جاری به نصب 20 عدد تابلو مزین به تمثال شهدای شهرستان همدان به همراه نام و مشخصات آنها پرداخته است.

وی با بیان اینکه نصب تصاویر شهدای همدان در نقاط مختلف شهر باعث دلگرمی خانواده‌های آنها است افزود: در مدت زمان مشخص هرکدام از تابلوهای تمثال شهدا که قابلیت انعکاس تصویر دو شهید را دارد، تعویض می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تصریح کرد: اولویت در انعکاس عکس شهدایی است که از اسامی آنها برای نامگذاری در معابر و اماکن شهری استفاده نشده باشد.

وی خاطرنشان کرد: انعکاس تصاویر شهدا و طرح‌هایی که تداعی‌گر مفاهیم ارزشی دفاع مقدس در سطح شهر است، باعث آشنایی نسل‌ آینده با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و مأنوس شدن آنها با حماسه‌آفرینان این مرز و بوم است.

علی‌ضمیر با اشاره به این که نصب تصاویر شهدا و رزمندگان دفاع مقدس زینت بخش سیمای بصری شهر است تأکید کرد: در این راستا نامگذاری کوچه‌ها، خیابان‌ها، پل‌ها و پارک‌ها به نام شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، بازسازی و مرمت تصاویر شهدا بر جداره‌های سطح شهر صورت گرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن