Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا دانش‌آموزان همدانی مواد محترقه چهارشنبه سوری را تحریم کردند

برای حمایت از آتش نشانان؛
دانش‌آموزان همدانی مواد محترقه چهارشنبه سوری را تحریم کردند

جمعی از دانش اموزان مدارس همدان با هدف ادای احترام به شهدای آتش نشان و همراهی با آتش نشانان فداکار با امضای پیمان نامه ای استفاده از مواد منفجره را در شب چهارشنبه سوری تحریم کردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان جمعی از دانش اموزان مدارس همدان با امضای بیانیه ای اعلام کردند به منظور ادای احترام  به شهدای اتش نشان و همراهی با آتش نشانان شب چهارشنبه سوری امسال از هیچ ماده محترقه و منفجره ای استفاده نخواهند کرد.

در این بیانیه که در ادامه موج همراهی و همدردی مردم قدرشناس همدان با جامعه آتش نشانی بعد از وقوع حادثه پلاسکوصادر شده امده است: ما دانش اموزان همدانی پیمان می بندیم که در شب چهارشنبه سوری از مواد اتش زا و  خطرناک استفاده نکنیم و با این کار ارامش را به مردم و اتش نشانان عزیز شهرمان هدیه کنیم.

این اقدام دانش اموزان همدانی که بطور خودجوش و در ادامه اقدامات قبلی انان در همراهی  با فرشتگان نجات از جمله حضور در ایستگاه های آتش‌نشانی، اهدا گل به اتش نشانان، نوشتن انشا و کشیدن نقاشی با موضوع آتش نشانی صورت گرفته است تاثیر بسزایی در کاهش حوادث ناگوار چهارشنبه سوری خواهد داشت.

لازم به ذکر است همه ساله در استانه سال نو و شب چهارشنبه سوری به دلیل استفاده از مواد محترقه وآتش زا حوادث متعددی از قبیل آتش سوزی و انفجار روی می دهد که علاوه بر مصدومیت، معلولیت و فوت تعدادی از هموطنان که بیشتر انان را دانش اموزان تشکیل می دهند خسارت های مالی زیادی به شهروندان و دستگاه های امدادی ازجمله آتش نشانی تحمیل می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن