Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا پرونده تالار قرآن همدان امسال بسته می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان:
پرونده تالار قرآن همدان امسال بسته می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: با اختصاص اعتبارات پروژه تالار قرآن شهر همدان بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"،  علیرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شوراها با داشتن انگیزه، قانون مدار بودن، مردم مدار بودن و سلامت رفتاری اعضای شورای شهر می توانند پاسخگوی مردم باشند.

وی با بیان اینکه شورای چهارم گامهای خوبی را در راستای برنامه های فرهنگی و اجتماعی برداشت، یادآور شد: مناطق شهرداری باید ارتباط خوبی با فعالان فرهنگی و اجتماعی داشته باشند و اگر فعالان در مدیریت فرهنگسراها و محتواسازی در آنها نقش جدی داشته باشند می توان از این ظرفیت به خوبی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر برنامه ها به خوبی اجرایی شود وجود فرهنگسراها در تأمین اهداف قانون اساسی اثرگذار خواهند بود.

رضایی با بیان اینکه سیاست اصلی شورای چهارم توسعه ورزش محلات است، خاطرنشان کرد: توسعه خوبی در این زمینه در سه سال گذشته ایجاد شده و از این پس نیز اقدامات در راستای توسعه ورزش محلات انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: تا پایان سال جاری در هر منطقه از شهر یک ورزشگاه احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه بودجه ورزشی شهر همدان بیش از دو میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: دهکده المپیک شهر همدان نیز با اختصاص اعتبارات ساخته خواهد شد.

رضایی با اشاره به تکمیل پروژه تالار قرآن در سال جاری، اظهار داشت: تعدادی از فرهنگسراهای شهر همدان نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید که اولویت اجرای طرح ها به میزان اختصاص اعتبارات بستگی دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن