Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه بزرگ میدان بار جدید همدان

رئیس کمیسیون اقتصاد شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد:
تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه بزرگ میدان بار جدید همدان

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بر تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه بزرگ میدان بار جدید همدان تاکید کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، محمد تبریزی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و  گردشگری شورا با تاکید بر این موضوع به اهمیت اجرای پروژه میدان بار جدید، افزود: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید ، باید اقدام و عمل را در عملکرد شهرداری همدان در حوزه سرمایه گذاری شاهد باشیم.

تبریزی با تاکید بر تعیین تکلیف زمان شروع عملیات اجرایی پروژه میدان بار جدید افزود: باید با همفکری و همدلی در زمینه توسعه و آبادانی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین حرکت کرده و همدان را به جایگاه واقعی خود رساند.

وی اضافه کرد: میادین میوه و تره بار در شهرها علاوه بر جایگاه اقتصادی، جایگاه اجتماعی نیز دارند و بجز افرادی که به طور مستقیم از این میادین بهره می برند افراد زیادی نیز به صورت غیر مستقیم درگیر آن بوده و از رهگذر آن امرار و معاش می کنند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه دریافت خدمات خوب از میدان بار از مطالبات مردم است، اظهار کرد: بر این اساس وجود یک میدان بار بزرگ ، مدرن و با دسترسی مناسب در اقتصاد و بهداشت غذایی شهر تاثیر بسزایی دارد چرا که می تواند با کاستن هزینه های سرباز ، قیمت تمام شده را برای مصرف کننده کاهش دهد.

محمد تبریزی با اشاره به نقش و حضور موثر اصناف در عرصه های اجتماعی بویژ دوران انقلاب و دفاع مقدس یادآور شد: کسبه میدان بار افراد دلسوز و محترمی هستند که در مناسبت های مختلف مذهبی نقش فعالی داشته اند لیکن باید به مطالبات آنها در ایجاد فضایی مناسب جهت کسب و کار پاسخ داد.

تبریزی با بیان اینکه با احداث میدان بار جدید خدمات بروز و مورد انتظار قابل دسترسی است، افزود: شهرداری و پیمانکار این پروژه باید عامل سرعت را مدنظر قرار دهند چرا که طراحی و مسائل مورد نظر برای حال و آینده پیش رو طراحی شده است و تاخیر در اجرا آن منجر به تغییر عوامل تاثیر گذار می شود که متعاقب آن با تغییر فرایند و پارامترها شاید اصل واساس کار نیز نیاز به تغییر داشته باشد و این یعنی هدر رفت سرمایه و زمان.

وی ادامه داد: همچنین میدان بار فعلی باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد و فضای موجود و زمین آن باید به یک پروژه اقتصادی شهری جدید اختصاص یابد تا در کنار ارائه خدمات عمومی به شهروندان هم مالکین از وضعیت جدید آن بهره ببرند و هم معضلات شهری گذشته در این مکان برطرف شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: می توان از فضای میدان بار فعلی برای ایجاد یک پروژه سرمایه گذاری با مشارکت مالکین ، شهرداری و حتی سرمایه گذاران جدید نسبت به احداث هایپرمارکت یا مجتمع های خدماتی رفاهی و یا مجموعه های ورزشی و تفریحی اقدام کرد.

تبریزی ضمن اشاره به تدوین و انعقاد قرارداد شهرداری جهت اجرای طرح با سرمایه گذار میدان بار جدید در پایان افزود: انتظار می رود هر چه سریعتر شاهد شروع عملیات اجرایی این پروژه باشیم .

گفتنی است در ادامه بهرنگ زرندی مدیر اداره حقوقی شهرد اری همدان به تشریح قراداد مشارکت سرمایه گذاری با شهرداری همدان در خصوص اجرای پروژه بزرگ میدان بار جدید پرداخت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن