Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تامین سوخت موردنیاز خودروی زائران اربعین حسینی در همدان

تامین سوخت موردنیاز خودروی زائران اربعین حسینی در همدان

توسعه سوخت رسانی مستمر و به هنگام، سوخت خودرو‌های زائران اربعین حسینی در محدوده این استان تا مرز‌های غربی ایران تامین شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر بزرگراه کربلا، تأمین کننده عمده سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه عبوری برای انتقال زائران حسینی به عتبات عالیات و بالعکس است

امین روستایی افزود: در ایام اربعین حسینی و با توجه به اشتیاق وافر و عزم بی سابقه و روز افزون عاشقان حضرتش در حرکت بسوی کربلای معلی، سوخت رسانی به مجاری عرضه در طول مسیر با قوت و شدت بیشتری همراه شد.

وی تصریح کرد: سوخت رسانان استان همدان در این ایام اجازه ندادند حتی لحظه‌ای جریان عرضه سوخت در جایگاه‌ها کند یا متوقف شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به افزایش محسوس مصرف سوخت در ایام منتهی به اربعین گفت: این منطقه با تخصیص ۱۵ باب جایگاه در مسیر‌های رفت و برگشت برای عرضه نفت‌گاز آزاد و سه جایگاه ویژه کاروان‌های معین اربعین توانسته است سهمی اندک در این زمینه ایفا کند.

روستایی به عبور زائران حسینی از بزرگراه کربلا از مسیر نواحی مرکزی همدان ـ بهار و اسدآباد اشاره کرد و افزود: از ابتدای هفته جاری با ارسال بیش از چهار میلیون لیتر بنزین علاوه بر شهر‌های استان کردستان، شهر‌های سنقر و کنگاور در استان کرمانشاه، شهرستان چرداول و استان ایلام (مرز ایران و عراق) نیز در پوشش گسترده سوخت رسانی منطقه همدان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: موقعیت خاص استان همدان، این امکان را به وجود آورده است تا واسط استان‌های مرکزی و استان‌های مرزی با ویژگی‌ها و محدودیت‌های خاص سوخت رسانی خود، باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن