Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی رشد 277 درصدی تسهیلات ازدواج در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در همدان خبر داد؛
رشد 277 درصدی تسهیلات ازدواج در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در همدان از رشد 277 درصدی تسهیلات ازدواج در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی بهاروند در نشست خبری به مناسبت روز بانکداری اسلامی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی در راستای توانمند سازی و تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف جامعه و تلاش برای رفع محرومیت های اقتصادی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت می کند.

بهاروند مدیر شعب استان همدان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کار آفرینی، معیشت، ازدواج، فرزند آوری، درمان و حمایت از مددجویان سازمانهای حمایتی و سازمان های مردم نهاد از جمله خدمات این بانک است، گفت: بیش از 1500 زوج جوان از تسهیلات ازدواج این بانک به مبلغ  هزار و 488 میلیارد ریال  طی یکسال اخیر بهره مند شده اند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل بیش از  277 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد تعداد 2 میلیون و 745 هزار فقره تسهیلات به ارزش 732 هزار میلیارد ریال در یک سال عملکرد دولت سیزدهم پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه یکساله در دولت دوازدهم بیش از 100 درصد رشد داشه است. که این آمار در استان همدان تعداد 50 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش  21 هزار میلیارد ریال می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 240 در صد رشد داشته است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در خصوص حمایت از تولید داخل و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان به تبیین برنامه‌های بانک در تداوم تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی برای حمایت هر چه بیشتر از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و همچنین هدایت بهینه منابع مالی موجود به منظور بهبود وضعیت اشتغال و رشد اقتصادی در کشور پرداخت.

بهاروند گفت: تقویت خوشه‌های صنعتی و بهبود فضای کسب‌وکارها یکی از اولویت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همسو با اهداف دولت سیزدهم در حمایت از تولید و تقویت صادرات است.

حمایت از مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی با پرداخت بیش از 213 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی

بهاروند با تاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران با اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی و معیشتی دهک های پائین بطور ویژه تامین مالی نیازمندان را از طریق وام های قرض الحسنه مد نظر قرار داده است، خاطرنشان کرد: در این راستا در حمایت از مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی تعداد 353 فقره تسهیلات اشتغال و کارآفرینی به ارزش 213 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نیاز‌های خردی که مردم دارند، تأمین وثیقه برای وامی است که دریافت می‌کنند گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارایی سهام‌ را به‌عنوان وثیقه در سامانه ستاره و زیرساخت توثیق سهام برای وام‌های خرد می پذیرد و اینکه پذیرفتن سهام در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گام ابتدایی است، ابراز امیدواری کرد در گام‌های بعدی سایر دارایی‌های افراد در بازار سرمایه از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری، گواهی‌های سپرده و سایر دارایی‌ها، وثایق وام‌های آن‌ها خواهد بود.

بهاروند اظهار داشت: برای دریافت وام با وثیقه سهام کافی است افراد با مراجعه به پیشخوان بانک به‌ عنوان نقطه مهم ارتباط مشتری، فرآیند توثیق را به صورت آنلاین انجام داده و بعد از دریافت کد مربوطه، چه از طریق شعبه و چه از طریق پیشخوان مجازی برای دریافت وام خود اقدام کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن