Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اتصال لوله خط اضطراری آب همدان به اتمام رسیده است

اتصال لوله خط اضطراری آب همدان به اتمام رسیده است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه اتصال لوله به خط بای‌پس انجام شده است، گفت: اتصال لوله به خط بای‌پس انجام شده اما هنوز آبرسانی انجام نشده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد ضروری اظهار کرد: روز گذشته اتصال لوله خط اضطراری آب همدان به اتمام رسیده است و در هفته‌های آینده آبرسانی انجام خواهد شد.

وی درباره اعلام نتیجه میزان آرسنیک موجود در آب تالوار توسط دانشگاه علوم پزشکی نیز تصریح کرد: هنوز نتیجه آزمایش اعلام نشده است. البته قبلاً هم اعلام کردیم آرسنیک موجود است و قبلاً اندازه‌گیری شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه آرسنیک موجود در آب به‌راحتی قابل حذف است، خاطرنشان کرد: ما از علوم پزشکی خواستیم که نتیجه آزمایش را به شرکت آب منطقه‌ای نیز اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه رودخانه سیمین نیز روز گذشته رهاسازی شده است، یادآور شد: روز گذشته رودخانه سیمین به منظور کمک به سد اکباتان رهاسازی شده اما حجم آب این رودخانه زیاد نیست که تغییر زیادی در وضعیت سد ایجاد کند بلکه فقط روند کاهشی را کمتر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه روزانه تعداد زیادی چاه جدید شناسایی و در اختیار شرکت آبفا قرار می‌گیرد، افزود: بیش از ۷۰ حلقه چاه شناسایی شده و تفاهم‌نامه نیز منعقد شده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن