Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سهمیه ۱۶ هزار تنی اقلام اساسی همدان

سهمیه ۱۶ هزار تنی اقلام اساسی همدان

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه حدود ۱۶ هزار تن اقلام اساسی از ابتدای سال تاکنون سهمیه داشتیم، گفت: ۲۵۰۰ تن مربوط به سهمیه ماه محرم و صفر، برای هیأت‌های مذهبی و موکب‌های تشکیل شده اربعین حسینی است.

به‌ گزارش "همدان نیوز" و به نقل از اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، حسین فضلی اظهار کرد: حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن از این اقلام مربوط به سهمیه خانوار بوده که از ابتدای سال تاکنون از طریق شبکه‌های توزیع استانی و مباشرین معرفی شده، از طرف شهرستان‌ها بین افراد نیازمند، حاشیه شهر و حتی دورترین روستاها از طریق شبکه‌های توزیع تعاون روستایی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کاسبان امین و ... توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام شامل شکر، برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد بوده است، تصریح کرد: اقلام ماه محرم و صفر با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و براساس لیست اعلامی از طرف آن سازمان در اختیار نمایندگان هیأت‌های مذهبی و مباشرین معرفی شده در شهرستان‌ها قرار داده شده است.

فضلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۱۱۰ موکب در استان تشکیل شده پیگیری‌های ویژه و مستقیمی از طریق وزارتخانه انجام داده‌ایم تا به یاری خداوند سهمیه ویژه‌ای بتوانیم برای موکب‌ها تخصیص بگیریم و با هماهنگی ستاد اربعین توزیع کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن