Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سقوط از ارتفاع جان کارگر ساختمانی را در همدان گرفت

سقوط از ارتفاع جان کارگر ساختمانی را در همدان گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: کارگر جوانی که هنگام کار(بُتن ریزی) ساختمانی در شهر همدان به علت سقوط از طبقه سوم دچار مصدومیت شده بود به رغم انتقال به بیمارستان و انجام کارهای مرتبط برای درمان، جان خود را از دست داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آرتین کمالی با اشاره به اینکه این مرد جوان هفته گذشته و هنگام کار در ساختمانی نیمه کار دچار سانحه و سقوط از ارتفاع شده بود، افزود: نامبرده در زمان حادثه با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و بستری شده بود که به رغم تلاش کادر درمان و انجام اقدامات پزشکی، صبح امروز درگذشت.

وی اظهار داشت: با وقوع این حادثه و اعلام آن به اورژانس و آتش نشانی، عوامل امداد و نجات در محل حاضر و فرد حادثه دیده را به بیمارستان منتقل می کنند اما وی به رغم تلاش های انجام شده در طول یک هفته گذشته، به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان افزود: سقوط از ارتفاع در جریان انجام فعالیت های ساخت و ساز به دلیل بی توجهی افراد به مسایل ایمنی و استانداردهای مربوط به کار در طبقات، یشترین میزان حوادث کار در فصول گرم سال است.

به گفته وی، استفاده از کابل های خودنگهدار، نصب حفاظ های موقت و داربست های محکم و استاندارد از جمله نکات مهم و موارد لازم در جریان ساخت و ساز انجام کار و فعالیت در طبقات فوقانی ساختمان است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن