Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری قاتل فراری در ملایر

دستگیری قاتل فراری در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری قاتل با تلاش موثر ماموران پلیس اطلاعات و آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت در یکی از نقاط حاشیه شهر ملایر بلافاصله این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق هماهنگی با دستگاه قضایی، تیمی متشکل از ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات در صحنه حاضر و مشاهده شد فردی حدود ۴۵ ساله مجروح و بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه دستگیری فرد ضارب به صورت گسترده در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: بلافاصله فرد مذکور شناسایی و توسط ماموران دستگیر و به پلیس اطلاعات انتقال داده شد.

ساکی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، فرد ضارب لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب این جنایت، اختلافات مالی عنوان کرد.

وی گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی کادر درمان و پس از گذشت پنج روز فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد و با تشکیل پرونده، فرد قاتل به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارق حرفه‌ای در حین سرقت و کشف پنج فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۱ خبر داد و افزود: با انجام چند روز اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند، متهم که از مجرمان سابقه‌دار بود را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت باطری یک دستگاه خودرو پراید دستگیر کردند.

ساکی افزود: در تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته از سوی پلیس، سارق به پنج فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۱۰ معتاد متجاهر و پرخطر طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ماموران کلانتری۱۲ در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: به منظور پاکسازی مناطق آلوده به حضور معتادان کارتن خواب، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح نقاط از پیش تعیین شده به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: با تلاش صورت گرفته ۱۰ معتاد متجاهر در این نقاط جمع‌آوری و پس از غربالگری برای مداوا و ترک اعتیاد تحویل مراکز بازپروری شدند.

ساکی دستگیری ۳۶ معتاد متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر از دیگر اقدامات پلیس طی ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد و گفت: در همین راستا طبق هماهنگی با دستگاه قضایی این تعداد معتاد کارتن خواب دستگیر و تحویل مرکز نگهداری معتادان ماده ۱۶ در همدان و شهرستان نهاوند شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن