Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۱۷ قبضه سلاح قاچاق و فاقد مجوز در همدان

کشف ۱۱۷ قبضه سلاح قاچاق و فاقد مجوز در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۱۷ قبضه سلاح شکاری قاچاق و فاقد مجوز با همکاری اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: به دنبال اطلاع دریافتی از پلیس امنیت عمومی استان اصفهان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ حامل سلاح قاچاق و غیرمجاز در محور مواصلاتی استان های غربی کشور به سمت استان همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضائی، برای شناسایی به جاده های مواصلاتی استان اعزام که پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت سرانجام خودروی مذکور را شناسایی و در محل مناسبی در ورودی شهر همدان توقیف و راننده آن را دستگیر می کنند.

امیری بیان کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودرو تعداد ۹۷ قبضه سلاح شکاری وینچستر ، ۱۰ قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی ۵تیر از نوع گلنگدنی و ۱۰ قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی مدل تک لول، جمعاً به تعداد ۱۱۷قبضه سلاح قاچاق و فاقد مجوز در پوشش بار سیب درختی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: در این عملیات راننده خودرو نیسان که فردی سابقه دار در امر قاچاق و ساکن استان های غربی بود دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن