Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند

پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند

فرمانده انتظامی استان همدان درعیادت از رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: پلیس با تمام توان از آمران به معروف و اهیان از منکر حمایت می کند.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در عیادت از حجت الاسلام کیهانی که در چند روز گذشته در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مصدوم شده بود از اقدام شایسته و تلاش این طلبه مجاهد در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به حمایت بی دریغ پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: افتخار پلیس این است که از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کند و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

وی افزود: امروز جنگ ما جنگ نرم و فعالیت در این عرصه کار بزرگ و دشوار است و نیاز به هنرمندی دارد و در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر همه افراد جامعه باید تلاش کنند و با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به دنبال احیای این تکلیف الهی باشند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه از اقدامات مجاهدانه حجت الاسلام کیهانی برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر تشکر و تاکید کرد که پلیس در کنار آمران به معروف می باشد و قاطعانه از آنان حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام کیهانی در این دیدار نیز از عملکرد انتظامی استان و حضور به موقع در صحنه قدردانی کرد و گفت : نیروی انتظامی زحمات زیادی را در برقرای نظم و امنیت در جامعه متحمل می شود و در تمامی عرصه ها حضور جدی دارد که بسیاری از این تلاش ها دیده نمی شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در خاتمه صمیمانه از سردار کامرانی صالح و همکاران تحت امر وی در خصوص پیگیری ویژه موضوع تقدیر کرد و گفت : شناسایی و دستگیری فرد ضارب در کمتر از نیم ساعت نشان ازحمایت های بی دریغ پلیس از آمران به معروف و ناهیان منکر در استان است.

لازم به یادآوری است : حجت الاسلام کیهانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ روز پنج شنبه در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مصدوم که با تلاش ماموران پلیس در کمتر از نیم ساعت افراد ضارب شناسایی و دستگیر شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن