Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی تجمع اربعین در همدان ممنوع است

تجمع اربعین در همدان ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان از ممنوعیت برگزاری تجمع اربعین در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، فاطمه حبیبی یکشنبه ۴ مهرماه در چهل و ششمین جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان همدان، اظهار کرد: طبق دستور ستاد ملی مدیریت کرونا و  بر اساس دستوالعملی که از وزارت کشور اعلام شده تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه تجمع و پیاده روی با عنوان جاماندگان اربعین، در شهرستان همدان، ممنوع است.
حبیبی با اعلام درخواست اورژانس پیش بیمارستانی برای استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جهت واکسیناسیون در مرکز شهر، تصریح کرد: این اتوبوس آمبولانس در میدان امام از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ به مدت ۱۰ روزجهت واکسیناسیون شهروندان، مستقر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برداشته شدن محدودیت سنی خیلی به ما کمک کرد و باید تلاش کنیم از انواع متنوع واکسیناسیون مانند واکسناسیون خودرویی، استفاده کنیم در همین راستا  از نیروی انتظامی شهرستان، خواهش می‌کنیم در تأمین امنیت واکسیناسیون خودرویی به مرکز بهداشت شهرستان همدان،کمک کنند
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان با بیان اینکه ما تابع ستاد ملی هستیم، ادامه داد:  اگر ساده‌انگاری رواج کند با شیب تندتری به سمت پیک بعدی خواهیم رفت بنابراین همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضروری است.
حبیبی در رابطه با وضعیت فعالیت اصناف در شهرستان، گفت: با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی در شهرستان، فعالیت مشاغل نیز بر اساس دستورالعمل شهرهای نارنجی، خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن