Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اجرای ۵۰ برنامه در هفته ازدواج در همدان

اجرای ۵۰ برنامه در هفته ازدواج در همدان

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری 50 عنوان برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محرم روزبه اظهار کرد: یکی از رسالت های اداره کل ورزش و جوانان رسیدگی به امورات جوانان در حوزه های مختلف چون اشتغال و ازدواج است.
وی ادامه داد: در راستای غنی تر شدن هرچه بیشتر برنامه های هفته ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) که از یکم لغایت هفتم مرداد ماه است جلسات برنامه ریزی و هماهنگی با معاونت جوانان، مجمع جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج برگزار شده که نتایج خوبی حاصل شده است.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در این هفته 50 عنوان برنامه فرهنگی در استان همدان تدارک دیده شده است، تصریح کرد: راه اندازی غرفه های مشاوره پیش و حین ازدواج، تولید محتوای فرهنگی دیجیتال، نشست های تخصصی و رسانه ای پیرامون ازدواج و راه های انتخاب برتر، نشست با سمن های فعال در این حوزه و کارگاه های آموزشی ویژه زوج های جوان و غیره از مهم ترین برنامه های این هفته در استان همدان است.
وی افزود: در این هفته سعی بر آن شده تا با بهره گیری از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج و مشاوره بتوانیم بهترین تاثیر گزاری در این حوزه را داشته باشیم.
روزبه، گفت: امیدواریم با هدف گذاری صورت گرفته در این هفته چراغ راهی برای آینده جوانان در این حوزه فراهم و به نیاز های آنها پاسخ دهیم./ برنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن