Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی توزیع مرحله دوم درسنامه‌های آموزش ابتدایی در همدان

توزیع مرحله دوم درسنامه‌های آموزش ابتدایی در همدان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: مرحله دوم توزیع درس‌نامه‌های آموزشی دوره تحصیلی ابتدایی در مناطقی که دانش‌آموزان به اینترنت دسترسی ندارند، انجام شد.

به گزارش "همدان نیوز"، یاسر نانکلی در حاشیه توزیع این درسنامه ها افزود: بسته‌های آموزشی دوره تحصیلی ابتدایی در راستای توسعه آموزش‌های غیرحضوری و به منظور بهره‌مندی همه دانش‌آموزان همدان از آموزش متوازن، صورت گرفت.

وی اظهار داشت: آموزش‌های از راه دور در قالب درسنامه برای استفاده دانش‌آموزانی که به اینترنت، فضای مجازی و شبکه آموزش سیما دسترسی ندارند، تهیه شده است.

نانکلی عنوان کرد: در این مرحله بیش از چهار هزار بسته آموزشی تهیه شده و برای دانش آموزان مناطق دور دست همدان ارسال شد.

وی با بیان اینکه در آموزش‌های غیرحضوری و مجازی، بیشتر دانش‌آموزان این استان پوشش داده شده‌اند، اظهار داشت: همکاران ما در صف و ستاد تمام ظرفیت‌ها و امکانات را به کار گرفته‌اند تا در شرایط کنونی تعطیلی مدارس موجب وقفه تحصیلی دانش‌آموزان نشود. 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان عشایر هم از این درس‌نامه ها بهره‌مند می‌شوند، گفت: ۶۶۰ دانش آموز عشایر در آموزش و پرورش این استان تحصیل می کنند که ۳۰۰ تن از آنها در کوچ بهاره از استان خوزستان وارد همدان می‌شوند.

وی اظهار داشت: در مدت تعطیلی مدارس، ارتباط بین دانش‌آموزان مناطق دور افتاده با معلمان برقرار است و از طریق ارتباط تلفنی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن