Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی آموزش مجازی برای دانش‌آموزان عشایر استان همدان

آموزش مجازی برای دانش‌آموزان عشایر استان همدان

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان گفت: به دنبال تعطیلی مدارس و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دانش‌آموزان عشایر این استان از طریق رادیو همدان آموزش‌های مجازی فرا می‌گیرند.

به گزارش "همدان نیوز"، یاسر نانکلی افزود: ۶۶۰ دانش آموز عشایر در آموزش و پرورش این استان تحصیل می کنند که ۳۰۰ تن از آنها در کوچ بهاره از استان خوزستان وارد همدان می‌شوند.

وی اظهار داشت: در مدت تعطیلی مدارس، ارتباط بین دانش‌آموزان مناطق دور افتاده با معلمان برقرار است و از طریق ارتباط تلفنی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

نانکلی بیان کرد: در روستاهای دور افتاده نیز درس‌نامه‌هایی در لوح فشرده تهیه و با مراجعه به درب منازل این لوح ها در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از عشایر به تلویزیون دسترسی ندارند، استفاده از رادیو فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

معاون دوره ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: برخی از دانش آموزان عشایر تلفن همراه هوشمند دارند که معلمان محتوای آموزش مجازی را از طریق پیام رسان‌های مختلف برای آنها ارسال می کنند.

وی افزود: ۳۰۰ تن از دانش‌آموزان عشایر خوزستان از اسفند سال گذشته کوچ خود را به سمت همدان آغاز کردند و هم اکنون در استان لرستان مستقر هستند و از ۱۵ اردیبهشت وارد همدان می شوند.

نانکلی تاکید کرد: به والدین و همه دانش‌آموزان عشایر، با استفاده از ارسال پیامک، زمان پخش محتوای آموزش مجازی از رادیو همدان اطلاع رسانی شده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن