Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان همدان رایگان است

به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب؛
عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان همدان رایگان است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت نمایشگاه بزرگ کتاب همدان عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان همدان رایگان است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کتابخانه سیار یار مهربان از ابتدای نمایشگاه کتاب همدان در محل برگزاری این نمایشگاه مستقر شده است.

وی با بیان اینکه کتابخانه عمومی سیار یار مهربان خدمات کتابخانه‌ای به مراجعه کنندگان نمایشگاه کتاب ارائه می‌دهد افزود: شهروندان همدانی با مراجعه به این کتابخانه می‌توانند با بخش‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی آشنا شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت این نمایشگاه فراهم شده است تصریح کرد: مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب می‌توانند با دریافت کارت معرفی عضویت رایگان از کتابخانه سیار شهری یار مهربان مستقر در محل نمایشگاه، به یکی از 116 کتابخانه عمومی استان مراجعه و یکسال به صورت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآیند.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی استان همدان زیرساخت‌های لازم را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده است تا ضمن استفاده  از مکان کتابخانه، امانت کتاب از برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز بهره‌مند شوند.

زارعی با تأکید بر اینکه هزینه عضویت در کتابخانه‌های عمومی بسیار ناچیز است، خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی فرصتی است تا خانواده‌ها با آسودگی خاطر فرزندان خود را به آن‌ها بسپارند تا نسبت به نیاز خود در ایام تحصیل و یا اوقات فراغت از آن بهره‌ببرند.

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان همدان از 18 تا 23 دی‌ماه 98 از 9 تا 12 و 15 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن